donderdag 10 juni 2010

Eline's boek

Zo leuk! Ik mag het eindelijk vertellen :). Op de blog van Eline heb je al kunnen lezen dat Eline bezig is met het maken van een Home decoratie boek. Vol met leuke ideetjes, allemaal in de stijl van Eline. Fantastisch dus! En ik ben er apetrots op dat ik een hele kleine bijdrage mag leveren aan het boek. Ik heb dus al gewerkt met de nieuwe materialen, papier, stempels, stofjes, kantjes en bandjes en ze zijn geweldig!

Ook heel leuk vind ik het om te melden dat je straks het boek en alle materialen kunt kopen bij Your Zoap, mijn loods en webwinkel. Wil je straks als eerste het boek ontvangen stuur dan een mailtje naar: gepke@yourzoap.nl. Ik plaats je op een lijst en stuur een berichtje zodra bekend is wanneer het boek geleverd wordt.
Leuk bericht hé? Eindelijk een Nederlands boek vol met leuke ideetjes, met papier, stempels, borduren en stof en van Eline. Een betere combi kan ik niet bedenken. Ik kijk er naar uit!
Groetjes, Gepke

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, spannend hoor.

    Ik ben net begonnen met een blog, je hebt een mooie, inspirerende, site en blog, blijf je volgen.

    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gepke
    ik ben benieuwd
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer!!!
    Spannend hoor!!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gepke, ik heb me net op de lijst gezet hoor ; )
    SUPER LEUK BERICHT, HELEMAAL MET JE EENS !!!

    enne..... jaja we weten 't nu wel... fijne dag verders, whahahaha..... lol :P

    Liefs Corianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben heel benieuwd er na lijk me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk nieuws Gepke, super!
    Ik ga je mailen, want dat boek wil ik zeker niet missen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super zeg, ben heel benieuwd.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Gepke, en je site is helemaal toppie.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het eens allemaal gelezen op haar blog en volgens mij wordt het helemaal geweldig!!! En ook helemaal in jouw stijl, ben reuze benieuwd naar het uiteindelijke boekje!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh gaaf Gepke, heb net ook even op het blog gekeken en gelezen, helemaal leuk al die spullen bij elkaar lijkt me een super combi.
    Ben heel erg benieuwd,
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It's fantastic! We visited the same place on Lake of Garda last year! It was exciting to see every single foto you have taken on Picasa! And then we are more near thank the Web, but very far from the country. Your creations are so wonderfull and lovely and every thing you make is gorgeous! But I'm very sorry for my bad english. So I'm going away for my Holiday but I will back home on a week. Kiss from Italy and from Titti by Atelier Lavanda

    BeantwoordenVerwijderen