dinsdag 16 november 2010

Nieuwe creaties YZCT

Van Inge heb ik ook weer een geweldige creatie ontvangen. Inge heeft een tijdschriftenhouder beplakt en versierd in haar eigen stijltje. Ik vind hem geweldig!
In de loods kun je hem in het echt bewonderen :). Maar ook Jenny is druk geweest en heeft dit naar me opgestuurd:
Jenny heeft een lantaarntje versierd met RoSa-Dotje papier. Wat een geweldig idee hé? Het resultaat is super. Lieve Inge en Jenny harstikke bedankt!
Helaas kom ik zelf slecht aan fröbelen toe maar af en toe komt er nog wat uit m'n handen. Een lieve vriendin en haar man hebben een zoontje gekregen en voor hem heb ik dit canvasdoek met muziekdoosje gemaakt. De afbeelding heb ik ingescand van z'n geboortekaartje, wat supergeweldig was!

Lieve groetjes, Gepke



9 opmerkingen:

  1. supermooie creatisch! Verkoop je die muziekdoosjes ook? Of weet je waar ik die kan krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tijdschriftenhouder is echt super!!
    De meiden zijn weer lekker bezig geweest hè...en jij trouwens ook...leuk hoor!!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf Jenny, het lantaarntje en die canvas is ook helemaal top Gepke, heel leuk cadeau zo!
    Bedankt voor de complimentjes
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal jij blij zijn met je creatieve team! Mijn complimenten! Ze zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie zijn super bezig geweest meiden
    ze zijn stuk voor stuk schitterend
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, daar is Inge mee bezig geweest... (-:
    Ik hoop jullie creaties over 2 weken live te zien, als ik naar de workshop kom!
    Tot dan!

    Heb je trouwens nog Eline's-huis-spulletjes (papier en stempels)? En ik zou graag de Stazon pink inkpad willen reserveren, als dat mogelijk is.

    Groetjes en bedankt,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw echt geweldig!!! Wat prachtig.. Ik ga eens verder kijken op je blog en je hebt er een nieuwe volger bij natuurlijk :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat mooi weer allemaal! De tijdschrifthouder heb ik in de winkel al staan bewonderen, die is echt heel leuk! En wat een goed idee om een nmuziekdoosje in een canvas te doen zeg :-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel, het is ook onwijs leuk om te maken hoor
    lieve groetejs Inge

    BeantwoordenVerwijderen