maandag 23 april 2012

Doorstart Your Zoap

Ik ben er superblij mee: Your Zoap gaat door! Karin gaat samen met haar dochter Kimberley (http://karinhagen.blogspot.com/) door met Your Zoap. Beide zijn razend enthousiast en hebben er heel veel zin in. Ze zitten ook vol met nieuwe plannetjes. Er komt een vernieuwde versie van de huidige website en natuurlijk weer heel veel nieuwe artikelen. Karin en Kimberley gaan helemaal door op dezelfde voet; dus landelijk, romantisch en betaalbaar. De komende tijd blijf ik ze op de achtergrond ondersteunen, ook weer leuk!
Ik hoop dat al m'n lieve, trouwe klanten straks ook weer een kijkje nemen bij Your Zoap. Nog heel even geduld en dan is Your Zoap weer terug!
Ik wens Karin en Kimberley heel veel succes en hoop dat ze er net zoveel plezier aan beleven als ik altijd heb gehad.
Lieve groetjes, Gepke


11 opmerkingen:

  1. Leuk zeg Gepke, ik wens ze veel succes!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is goed nieuws! Ben er blij mee!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat er een doorstart komt. Heel veel succes voor beide dames.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat Your Zoap blijft bestaan! Heel veel succes en plezier voor Karin en Kimberley!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er maar 1 woord voor: GEWELDIG!!!
    Ik ben heel erg blij dat Your zoap een doorstart maakt.Heel veel succes!!
    En jij ook trouwens Gepke,ik blijf je uiteraard volgen!!
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk voor jou, dat je je "kindje" kunt doorgeven en wat leuk voor Karin en Kimberly om zo de draad op te pakken en te beginnen met wat nieuws.
    Ik wens ze heel veel succes en zal zeker op "bezoek" komen wanneer ze zover zijn met hun nieuwe site.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Gepke,
    Wat heerlijk voor jou, voor de doorstarters en voor ons dat YOUR ZOAP door gaat!
    Fijn voor moeder en dochter, dat je ze nog enige tijd gaat ondersteunen!
    Ik kan niet wachten, tot we weer kunnen shoppen bij YOUR ZOAP!
    IK ben blij voor je, dat alles zo goed is verlopen!
    Lieve groetjes, en tot gauw,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws! Ik wens Karin en Kimberly veel succes, maar dat gaat vast goed komen met jouw steun.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg, ik wens je ze veel succes!.

    gr.LOUise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve reacties allemaal, dit voelt heel goed.
    Wij zijn blij dat wij het "kindje" YourZoap van Gepke overnemen en hebben er heel veel zin in.We vinden het ook fijn dat Gepke ons voorlopig blijft ondersteunen.
    Leuk als we jullie dan allemaal mogen ontmoeten, in het echt tijdens een workshop of in de webwinkel.Groetjes Karin en Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is geweldig nieuws, Gepke! Fijn dat je Your Zoap kunt overdragen, dan doet het afscheid nemen vast minder pijn.
    Karin en Kimberley: heel veel succes met deze mooie webwinkel!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen