vrijdag 16 juli 2010

Eline's huis

De afgelopen weken stonden bol van de deadlines, opdrachten en leuke dingen. Op één er van ben ik ook weer reuze trots. Jullie weten dat er in oktober een geweldig home decoratieboek van Eline uitkomt. De foto's voor dat boek zijn bij mij in de loods gemaakt! Eline is een aantal dagen bij me geweest om alles te stylen en daarna is er een hele dag een fotograaf geweest voor het maken van de foto's. Wat een enorme klus is dat geweest! De loods staat aardig vol :) maar Eline mocht alles verplaatsen en veranderen. Ondanks dat moest de fotograaf Joost zich af en toe in bochten wringen om alles goed op de foto te krijgen. En dat wil ik jullie even laten zien:


Geweldig hé?
Inmiddels is alles weer opgeruimd en zijn al m'n deadlines achter de rug. Maar dat hadden jullie vast als gemerkt want nu is er weer tijd voor m'n blog.
Allemaal een fijn weekend gewenst! Lieve groetjes, Gepke

4 opmerkingen:

  1. fantastisch zo'n man over de vloer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto
    dat zie je niet vaak z'n man over de vloer, hihihi
    ik ben al reuze benieuwd naar het boek van eline
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen je de loods weer aan 't opruimen was, ben je Joost toen nogtegen gekomen, hahahaha =P

    Fijn weekend meis en rust lekker uit,
    Liefs Corianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik moet lachen om bovenstaande reacties...
    Wat gaaf dat jouw loods in het boek staat, sfeervoller kan bijna niet! En ik kan niet wachten...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen