woensdag 1 september 2010

RoSa-Dotje wedstrijd


Ik ben zo benieuwd naar wat anderen maken met de RoSa-Dotje artikelen. En daarom heb ik een wedstrijd bedacht. Stuur voor 1 oktober een foto van je creatie met het papier, de To-Do vellen of de stofjes of een combi van alles mag natuurlijk ook, naar gepke@yourzoap.nl. Deze foto's plaats ik op m'n site op een aparte pagina. De mooiste, liefste, origineelste creatie ontvangt alle RoSa-Dotje artikelen die er op dat moment zijn. De moeite waard lijkt me zo :).
Doe gezellig mee; ik kijk naar jullie creaties uit!
Lieve groetjes, Gepke


5 opmerkingen:

  1. Hoi Gepke.
    Wat een super leuk idee die wedstrijd.
    Ik hoop dat je veel inzendingen krijgt.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, poeh!!
    Had ik maar tijd en ruimte en vooral tijd. Ben benieuwd wat er allemaal van komt, leuk idee!!!
    succes met beoordelen.
    groetjes
    katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke uitdaging meis
    ik zal kijken wat ik kan maken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee, eerst aan het werk en vanavond een suitgebreid op je website kijken want ik vind het een erg leuke uitdaging, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan nergens foto's zien van de creaties voor de wedstrijd. Ik had leuk gevonden om te zien wat er gemaakt is.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen