dinsdag 31 augustus 2010

RoSa-Dotje stof

O wat zijn we heden blij :)! Vanaf vandaag zijn er ook stofjes in de RoSa-Dotje serie. Naar aanleiding van het To-Do papier is er ook stof gemaakt.
  
Dit jaar gebeuren er zoveel geweldige dingen! De stof is van een poplin 100% katoen kwaliteit en erg leuk voor dekbedovertrekjes, kussenhoesjes, memoborden, fotoboeken enz enz. Zelf moet ik er nog mee aan de slag maar binnenkort zal ik voorbeelden laten zien.
Nog iets leuks op m'n site: ik heb het mooiste lint en knoopjes. Dit lint kwam ik 2 jaar geleden al tegen op een beurs en stond heel lang op m'n verlanglijstje. Nu heb ik het!

Inmiddels staat het allemaal op m'n site. Veel plezier met het bekijken! Lieve groetjes, Gepke

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige stofjes Gepke.
    Ik kom ze zaterdag bewonderen als de scor pal er is.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh...wat gaaf...gefeliciteerd!!
    Je lintjes en knoopjes heb ik van de week al in het echt kunnen bewonderen...die zijn echt te gek...zo leuk!!!
    Heerlijk als alles zo lekker gaat, je bent er ook hard voor aan het werk meissie!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Gepke wat veel moois heb je en wat super nu ook stofjes in jouw lijn, de bandjes zoooooo leuk die kan ik ook on line bestellen?
    Die wil ik hebben gewoon voor de heb zo mooi ik zie ze al staan op een soort houder en dan gewoon op een mooi plekje in de kamer, ik ben er helemaal weg van.
    Liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, was für wunderschöne Stoffe ! In rosa gefallen sie mir am besten, vorallem der, mit den Herzen :-)


    Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay Gepke,

    Tjeetje meis, wat een geweldige snoezige stofjes..wat zullen daar toch een mooie creaties gemaakt mee worden.
    Van harte gefeliciteerd..je kunt echt trots zijn!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen