donderdag 19 augustus 2010

Nieuwe creaties Elly en Jeanette

Ik heb foto's ontvangen van de nieuwe YZCT-creaties van Elly en Jeanette. Jeanette is aan de slag gegaan met het RoSa-Dotje papier en heeft zo'n geweldig leuke kalender gemaakt. Echt een idee om na te maken. Superbedacht!
 

Nog even geduld en dan kunnen jullie hem in de loods bewonderen en natuurlijk namaken!
Elly heeft een geduld klusje aangepakt: ze heeft het pakketje met Kitty gemaakt; van Atelier Sterre. Ik vind het zo geweldig gaaf! Elly wat heb je dat mooi gedaan!


Ik blijf de pakketjes zo geweldig leuk vinden en kan niet wachten tot het in de loods staat!
Lieve Jeanette en Elly weer superbedankt!

Om plaats te maken voor de nieuwe collecties houden we 2 weken een SUMMER SALE en gaan alle woonaccessoires (muv zeep, knopjes en tijdschriften) met maar liefst 50% korting de deur uit. Heb je altijd al eens langs willen komen dan is dit de gelegenheid!

Verder ben ik heel blij om te melden dat ik inmiddels ook Distress inkt van Tim Holtz heb. En embossingpoeder. Ik moet er nog mee gaan werken maar zie er altijd zulke mooie dingen mee. Ik heb er zin in!
Lieve groetjes en wie weet tot gauw!
Gepke

12 opmerkingen:

  1. O wat ziet dat er allemaal weer leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh Gepke wat veel leuks allemaal,

    lieve groetjes Irma en alvast een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties hebben de dames weer gemaakt, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal weer geweldig gedaan, dames! Ik loop een beetje uit door de hectiek hier! Maar...het zit in de maak!
    Nog even geduld oefenen!
    Lieve groetjes voor Gepke en iedereen in het team,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kalender van Jeanet is ook prachtig zeg! Superleuk om het hier weer te zien! Als m'n kruiwagensetje af is stuur ik het naar je toe.
    Enne... weer graag gedaan natuurlijk!
    Fijn weekend, lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi alles.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er superrrr lief uit Elly, leuk zijn die pakketjes ! Ook mijn creatie is onderweg!
    Fijn weekend , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ziet dat er schitterend uit meis
    je bent weer goed verwent door de meiden
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer schitterend uit Gepke.
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er heel mooi uit allemaal!
    Die kalender is super, wat een leuk idee.
    Heel mooi gemaakt, complimenten hoor.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De dames zijn weer geweldig crea gewest.
    Ik vind die kalender echt super leuk!!

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie hier allemaal leuke dingen! Je hebt er een volger bij (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen