woensdag 11 augustus 2010

Award van Loes

Van Loes kreeg ik deze Stylish Blogger Award:
Loes, heel lief van je: bedankt!
Nu mag ik dus 5 dingen opnoemen over m'n eigen stijl. Grappig want daar moet ik toch even over nadenken :).
1: m'n leven lang houd ik al van een romantische stijl. Roze is altijd m'n lievelingskleur geweest. Dat gaat heel ver hoor! Ik pakte altijd roze snoepjes, roze limonade, roze ijsjes enz enz. Denk maar niet dat ik een oranje snoepje uitkoos :)!
2: Ons huis is dan ook landelijk/ romantisch ingericht. Veel wit, roze en bloemetjes. Maar niet overdadig. Ik ben geboren in Amsterdam maar de echte 'jordaanstijl' vind je bij mij niet. Ik houd er wel van maar het wordt me allemaal gauw teveel.
3: Het grappige is dat ik merk dat m'n kleding steeds meer landelijk/ romantisch gaat worden. Steeds meer witte bloesjes/ jurkjes enz. Terwijl ik voor een aantal jaren terug bijna alleen maar zwart droeg. Grappig hoe dat verandert hé?
4: Uiteraard houd ik alleen van romantische films. Geen vechtfilms voor mij.
5: Ook m'n muziekkeuze is bijna altijd rustig, romantisch. Geen hardrock! Maar heerlijke zwijmelnummers. Vroeger veel soul, nu van Celine Dion tot André Hazes enz enz.

En aan wie ga ik deze Award nu doorgeven? Jeetje, dat is moeilijk! Er zijn zoveel blogs die ik geweldig vind. Pas heb ik de blog van Irma ontdekt: geweldig al die kleurtjes! Maar de blog van Rozmeen vind ik ook zo mooi en stijlvol. En Jeanette niet te vergeten. En Eline en nog een Jeanette enz enz enz. Tja, moelijk hoor! Maar ik geef de Award door aan Marijke van Ooijen. Zij heeft al jarenlang haar eigen stijl, echt haar eigen stijl. Ik bewonder wat ze doet enorm. En daarnaast is het ook nog eens een geweldig leuk mens! Iemand waar je inspiratie van krijgt en vrolijk van wordt. Marijke de Award is voor jou! Lieve groetjes, Gepke

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Gepke,

    hieper de piep hoera en van harte gefeliciteerd met je award, en voor mij ook roze en andere mooie kleurtjes en heeel veel wit lekker licht allemaal, dat we nog maar heel lang van je blog mogen genieten,

    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen hoe jouw is (en veranderd is)! Ik vind het geweldig dat je de award aan Marijke van Ooijen geeft! Haar bewonder ik net zo!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve lieve Gepke,

    Meis ten eerste wil ik je feliciteren met je Award..het is altijd geweldig als de mensen je werk en blog zo waarderen.
    En het is helemaal terecht dat je deze Award hebt gekregen hoor..

    En tjeetje meis wat ben ik vereerd dat je mij hebt uitgekozen uit de vele andere bloggirls die ook weer geweldige blogs hebben..
    Ik wordt er zowat verlegen van...
    Maar er Gepke ik heb al een hele tijd geleden op mijn blog gezet dat ik geen Awards meer op mijn blog zet.
    Dit heb ik besloten omdat op een gegeven moment iedereen elkaar maar Awards gaf, en toen zag ik het bijzondere ervan er niet meer in..

    Ohhh...wat vind ik dit toch moeilijk zeg, want ik ben zo blij met de waardering die ik van jou krijg..ik hoop dat je me begrijpt en dat je dit absoluut niet persoonlijk moet opvatten.

    Je bent een echte lieve schat, en ik wens je heel veel succes met alles wat je doet en nog gaat doen...

    Liefs en goeds,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen