maandag 2 augustus 2010

Workshop op 3 september

Het lijkt nog ver weg maar de tijd vliegt dus hier vast de aankondiging: vrijdag 3 september komt Lia bij mij een workshop verzorgen. We gaan een kaart/doosje maken van Tilda papier. Helemaal leuk!

In de binnenkant komt een doosje voor waxinelichtjes. Leuk als kadootje.

Wil je meer van Lia zien, bezoek dan haar blog.
Je kunt de workshop in de ochtend of in de middag volgen. Meer info over de workshop vind je op m'n site: www.yourzoap.nl
Lieve groetjes, Gepke

8 opmerkingen:

  1. Hoi Gepke, hier gaat alles redelijk. Lekkere vakantie gehad?? Wat een súperleuk doosje. Zal eens kijken of ik kan 3 September. Yoëll komt nu om de week thuis dus kijk even in de agenda.
    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje!! ik heb een schoentje van jouw papier gemaakt, ik zou het leuk vinden als je kwam kijken! prettige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er erg leuk uit
    succes met de workshop
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gepke,ben volger geworden,leuke dingen allemaal,en lekker veel rose.

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow......... wat mooi zeg!!!!!
    een te gek doosje!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit doosje is toch gewoon te leuk voor woorden! Echt prachtig gemaakt en heel leuk om naar te kijken!
    Bij de stylish award is het de bedoeling dat je vijf dingen vertelt die met jouw stijl en smaak te maken hebben. Vervolgens mag je hem doorgeven aan iemand die je bewondert om haar of zijn stijl.
    Ik verheug me op de workshop!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet erg geweldig mooi uit! Ik heb ook van je nieuwsbrief genoten, wat een hoop nieuwe dingen super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gemaakt. Ook de andere dingen die je maakt zien er prachtig uit.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen