maandag 11 oktober 2010

Een dag met een gouden randje

En dat was het zaterdag: een dag met een gouden randje. Een dag vol met lieve, creatieve en enthousiaste mensen. En een geweldige, ongedwongen sfeer; iedereen had het naar z'n zin en daar word ik dan weer zo blij van!

Voor een extra feestelijke entree een tent opgezet (en natuurlijk ook voor het geval dat het zou gaan regenen, het is wel Nederland hier!). Met een geweldige banner van Eline en vlaggetjes van de stof van Eline. Kom maar binnen!

Nog maar net binnen en hoppa de pen zoeken voor de eerste handtekeningen :).

Alles uitgestald op de tafel en her en der verspreid over de loods. Alle artikelen van Eline's Huis bijelkaar. We zijn er klaar voor!

Helga en Petra waren al snel aan de knutsel :).

In gesprek met Marianne over het geweldige boek.

Hanny en mijn Mario :). In een roze gestreept overhemd. Hoe kan het anders :).

Spannend! Ik mocht ook tekenen! Dat voelt toch wel heel speciaal!

Aandacht voor Petra en haar haakkunsten.

Eveline en Alwin van Kippers. Zo leuk dat zij er ook waren!
Maar er waren nog veel meer mensen. Iedereen hartstikke bedankt voor deze geweldige dag!
Lieve groetjes, Gepke



8 opmerkingen:

  1. Ik dacht al, die laatste twee ken ik! Wat fijn dat het zo leuk is geweest!!!Geniet nog maar lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHHHH!!!!
    Wat zag alles er mooi en uitnodigend uit!
    SUPERRRRRRRRRRR!!!!!
    Ik geniet al bij het zien van deze leuke foto's!
    Nu nog snel even naar je winkel!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel, het enthousiasme spat er vanaf!! Ziet er heel erg leuk en gezellig uit Gepke, dat zijn inderdaad dagen met een gouden randje. Geniet zeker nog maar lekker na. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor Gepke, dat het zo'n succes was! (En mooi weer)
    Ik zag bij Frences ook al foto's voorbij komen, het ziet er heel erg gezellig uit allemaal, wat jammer toch dat je niet in de buurt zit! Lekker nog een beetje nagenieten, groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh meid wat een heerlijke foto's allemaal en zo kunne we gelijk je loods beter bekijken ; )
    Bedankt voor je verslag en geniet nog maar lekker na jullie hebben het verdiend !! = )

    Knuffel Corianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er geweldig uit Gepke...jammer dat ik niet kon , maar zaterdag ben ik van de partij :p
    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er super uit meis
    fijn dat het zo'n geslaagde dag is geweest
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Gepke!
    En dan te bedenken dat je een paar jaartjes geleden nog maar alleen een standje had op een fair in Lelystad.
    Eigenlijk ben ik heel trots op je
    Liefs Marjan

    BeantwoordenVerwijderen