donderdag 20 januari 2011

Nieuwe Tilda artikelen

Ja, joepie. Vandaag m'n bestelling geplaatst voor de nieuwste Tilda stofjes en papier. Het ziet er weer veelbelovend uit. Leuke, vrolijke kleurtjes en motiefjes. Ik heb ze op m'n site (http://www.yourzoap.nl/) geplaatst in een eigen rubriekje: Tildas Atelier.
De stofjes verwacht ik begin februari al, de rest volgt in de komende weken.
Om de één of andere onduidelijke reden krijg ik geen afbeelding ingevoegd dus die houden jullie tegoed! Ik moet nu rennen, weer veel te veel te doen vandaag!
Lieve groetjes, Gepke

4 opmerkingen:

  1. Hallo Gepke,
    Het ziet er heel leuk uit! Mooie bloemen motieven en vrolijke kleuren.

    Heb je trouwens in je bloem iets veranderd? Stond daar niet eerst ook het meisje met het lieve gezichtje? In ieder geval: leuk!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neeeeeee.....ik ga niet kijken op de site! Het zijn vast geen spulletjes met een hoog 'hebbe' gehalte ;-) ;-). Ben blij dat je geen afbeelding in kon voegen! Groetjes, Yvonne (ga snel kijken hoor :-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh heerlijk weer nieuwe Tilda spulletjes.
    Ben ook zeer benieuwd naar het boek!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Gepke,

    Ik heb even gekeken naar al die Tilda spulletjes en wat leuk !! Om verliefd op te worden, erg schattig.

    Groetjes Mandy
    (Hiphuuske)

    BeantwoordenVerwijderen