donderdag 18 oktober 2012

Nieuwe hobby

Naast het ontwerpen, wat ik nog steeds heel graag doe (ik heb weer een superleuke nieuwe serie ontworpen maar die komt pas eind december uit), heb ik een nieuwe hobby! Fotograferen! Op dit moment volg ik een opleiding aan de fotovakschool in Apeldoorn en hoop over 2 jaar dit af te ronden en mezelf een fotograaf te mogen noemen. Zo leuk weer dit!
Wie me een beetje kent weet dat ik aan één uitdaging niet genoeg heb :). Ik heb getwijfeld of ik de vorderingen op dit gebied ook op mijn blog zal vermelden maar heb besloten het wel te doen. Naast het ontwerpen is het ook een stukje van mijn leven.
Vorige week heb ik een fotoshoot gehad met een klein popje; Lola van 2 maanden.
En met Jason, een heerlijk spontaan ventje.
 
Ik wil heel graag veel oefenen en heb een leuke aanbieding voor een fotoshoot. Meer info vind je op mijn fotosite www.gepke.com. Ik ben benieuwd naar wat jullie van de foto's vinden.
NB. Vind je het ook leuk om een fotoshoot door mij te laten verzorgen? Op dit moment reken ik 50 euro, hiervoor maken we een klein uurtje foto's, de mooiste 20 bewerk ik en plaats ik op een CD. Deze kun je zelf laten afdrukken en/ of vergroten. (gepke@rosadotje.nl)
Lieve groetjes, Gepke
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, mooie collages! Je hebt dan ook schattige kindjes gefotografeerd. Ik ga zeker op je site kijken, ben benieuwd! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je wel een hele mooie hobby ontdekt, super leuke foto's! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Judith! Het is zeker een superleuke hobby.

      Verwijderen