woensdag 16 maart 2011

Werkbeschrijving Receptendoosje a la Elly

Pfff, het is gelukt! Het was even een klus om het op m'n site te krijgen maar hij staat er op! Je kunt de beschrijving downloaden en/ of de stap voor stap foto's volgen. Veel succes ermee!
Nu ik weet hoe het werkt volgen er binnenkort meer beschrijvingen van de creaties van m'n YZCT-leden.
Eindelijk ben ik ook weer een beetje op orde en kan het 'normale' leven weer beginnen. Ik heb er zin in! Ik ben met nieuwe ontwerpen bezig, spannend! De stof van de laatste serie 'RoSa-Dotje uit Holland' wordt eind april verwacht. En buiten een zonnetje; wat wil een mens nog meer :).
Lieve groetjes,
Gepke

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje, Gepke! Ik ga gauw op jouw site kijken.
    Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe stof en natuurlijk ook naar de nieuwe ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk doosje! Hier is het ook prachtig weer. Fijn dat je wat meer op orde bent inmiddels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    long time no see hunni
    wat een schitterende creatie van elly
    alvast dank je wel voor de werk omschrijving
    de site is momenteel niet bereikbaar, komt later wel weer
    lukt het allemaal een beetje van uit je woning te werken meis?
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk, bedankt voor het plaatsen!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw !! het doosje had ik natuurlijk al gezien, maar deze beschrijving is helemaal super !! dank je !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig! zou er ook nog een werkbeschrijving komen van de theepotkaart? die vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen