zaterdag 9 juli 2011

Eline's Winterhuis

Het is zover! Ik kan jullie vertellen dat het nieuwe boek van Eline in oktober wordt verwacht. Joepie! Het belooft weer een superinspirerend boek te worden. Vol ideetjes om je huis winters aan te kleden. Ik heb alles al gezien en heb een kleine bijdrage mogen leveren en kan jullie vertellen dat het de moeite waard is! Je kunt het boek en alle bijpassende artikelen al via m'n site bestellen: www.yourzoap.nl.


Natuurlijk zijn er weer stofjes, bandjes en papier. Maar nieuw dit keer zijn de creatables. Nieuwsgierig? Bezoek snel m'n site: www.yourzoap.nl

Lieve groetjes, Gepke

5 opmerkingen:

  1. Ooh, ik zag ook al de fotoshoot op haar site, het ziet er allemaal heel erg veelbelovend uit, we zullen ons niet vervelen dit najaar ;)
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De voorkant ziet er al Super uit!

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wat ziet dit er weer mooi uit, ik ga hem bestellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW! GEWELDIG!
    Je mag er dirct wel eentje voor mij reserveren!
    Het zal wel weer bol staan met leuke dingen!
    Die moet je gewoon maken!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah! Joepie! We hebben net het "gewone" Eline's huis boek gekocht. Leuk dat er ook een winterboek komt!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen