maandag 18 juli 2011

Vintage shadowbox en wallhanger

 Gemaakt met het prachtige papier van Pion Design:



Deze wallhanger, waarvoor als ondergrond een mdf lijst is gebruikt

Details:







Ook het kistje met venster is beplakt het dit mooie papier zodat er een nostalgische shadowbox is ontstaan

Details:



Natuurlijk zijn alle materialen, zoals de mdf lijst, het vensterkistje, het papier en alle prachtige kantjes en bandjes, verkrijgbaar in de webwinkel van Your Zoap

Willen jullie meer zien van deze projekten kijk dan maar eens hier: My Everyday Handmades

Lieve groetjes Elly

4 opmerkingen:

  1. Oh, ik kom net van bij Elly, prachtige projekten zijn dit zeg, ik ga ze ook op mijn 'lijstje' zetten voor na het verlof ;)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gepke,

    Weer ontzettend leuk bedacht door Elly, ziet er geweldig uit. Ook leuk om het roosjeslint verwerkt te zien. Ik heb nog niet bedacht wat ik er mee ga doen.
    Eindelijk zelf een blog begonnen dus als je even tijd hebt, ben je van harte welkom om te komen kijken. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gepke,

    Weer ontzettend mooi gemaakt door Elly. Leuk om het roosjeslint verwerkt te zien. Ik heb nog niet bedacht wat ik mijn lint ga doen.
    Studie is voorbij dus eindelijk ook een blog begonnen. Je bent van harte welkom om even te komen kijken. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creaties, El!
    Ben er helemaal weg van!
    Supermooi....
    Prachtig....Fantastisch! En ik meen het, hoor!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen