woensdag 5 oktober 2011

Gevonden! Lijstjes en cabucons en GorJuss

Joepie! Ik heb ze hoor! Na lang zoeken spontaan tegen een groothandel aangelopen die de lijstjes en de cabucons heeft.


En minstens even leuk: de clear stamps van GorJuss. Ik vind dit poppetje al zo lang leuk en nu heb ik dan ook eindelijk de stempels en kan er zelf mee aan de slag. Ik heb 6 verschillende. Wat ik ook zo leuk vind van deze stempels dat bij allemaal kleine detailstempeltjes zitten zoals het labeltje met 'the Owl' en het kleine hartje.


Alles staat inmiddels op m'n site! www.yourzoap.nl
Lieve groetjes, Gepke

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke stempels.. ik ga meteen even in je shop kijken,
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super,wat een mooie stempels.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke hebbedingetjes!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen