donderdag 20 oktober 2011

Kinderhartjes

Om de week op dinsdag pas ik op de kleindochters. Deze week was het herfstvakanties dus waren ze er de hele dag. Tja, dan gaan we natuurlijk knutselen! We hebben een hart beschilderd en beplakt met een RoSa-Dotje knipvel. De meisjes zijn 7, de één had het knippen heel goed in de vingers, voor de ander was het wat moeilijker en heb ik de bloemen geknipt. Ditzelfde idee heeft een klant gebruikt voor een kinderfeestje; het was een groot succes.



Je hebt nodig: de kleine ronde harten, acrylverf white wash, sponsjes, knipvel RoSa-Dotje, plakparels Joy, waxkoord, foamblokjes, lint en kant en lijm.
Veel plezier ermee!

9 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dat hebben ze mooi gemaakt zeg, wauw
    ik heb ook nog 2 van die harten liggen, die had ik ooit bij je gekocht maar nog niks meegedaan, mhhhhhhhhh weer een leuk idee om te doen, ik heb nog zoveel leuke ideeën, maar ja de tijd hé
    vanmiddag hebben we een familie gesprek op aanvraag van een van de artsen in het umcg
    dus spannend weer, je hoort het snel genoeg meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt en......schattige meidjes !!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een leuke knutsel oma!! Mooie hartjes en wat een schattige meiskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om bij oma te freubelen! De hartjes zijn heel erg mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke hartjes!! schattig. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En wat een stralende dametjes, heerlijk om zo bezig te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je kunt wel zien waar de meiden het van hebben Gepke...superrrrr leuk gedaan zeg !! Vindt de rechtse wel op jou lijken hoor !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben de meisjes dit prachtig gemaakt zeg! Daar mogen ze echt heel trots op zijn! Ik heb dit donderdag aan Lia laten zien en zij vindt het ook zo leuk!
    Alles goed Gepke? Met mij wel hoor, dank je! Ik hoop je snel weer te zien...

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen