dinsdag 11 oktober 2011

Last minute: workshop tasje met labeltjes

Morgen (12 oktober) is Anneke van Anneke's Card Art bij mij en geeft ze de volgende workshop; een tasje met 6 labeltjes:




De kwaliteit van de foto's slecht, sorry! Anneke heeft gebruik gemaakt van de serie Fleur van RoSa-Dotje. Je kunt kiezen uit een roze of blauwe versie. In ieder tasje komen ook nog 6 labels, die maak je ook! En je leert hoe je de bloem moet maken. De workshop kost 11,50 euro en begint om half 2, bij mij in Lelystad. Ik heb nog maar 2 plekjes! Wil je meedoen stuur dan even een mailtje naar gepke@yourzoap.nl.
Anneke maakt fantastische kaarten, kijk maar op haar site.
Lieve groetjes, Gepke

2 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dat ziet er super gaaf uit zeg
    wat zou ik graag mee doen, maar helaas komt morgenmiddag de thuishulp en kan de deur niet uit dan.
    allemaal veel plezier met het maken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Gepke,
    Ik vond de foto's nogal mee vallen, hoor! Ik kon goed zien hoe schattig het tasje en de labeltjes zijn!
    Ach....wat jammer, dat Lelystad niet wat dichter bij is....
    Wat zou ik graag aanschuiven!
    Heel veel plezier voor al die boffende dames, die wel aanschuiven!
    Heel veel plezier, hoor!
    |Het worden vast en zeker prachtige creaties!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen