dinsdag 18 oktober 2011

Kerstpapier RoSa-Dotje

Geïnspireerd  door de kerstschaatsjes en hobbelpaardjes heb ik nieuw kerstpapier ontworpen. Het papier is in zachte pasteltinten, 30,5 x 30,5 en weer mooi stevig van kwaliteit.


Dit schattige tasje is gemaakt door Petra. Ik ben bezig met een uitwerking waarbij ik het kerstpapier combineer met de serie Fleur; een hele mooie combinatie. Zodra het klaar is zal ik de foto laten zien.


Maar ook het lichtblauwe stipje uit de Holland serie combineert heel mooi met het kerstpapier.
Lieve groetjes, Gepke

2 opmerkingen:

  1. ja ik heb het gezien bij Kippers het staat op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    dat ziet er weer super mooi uit meis
    dat tasje is super mooi geworden
    ik ben nu al aggie wat jij gaat maken meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen