zaterdag 16 januari 2010

Big Shot

Joepie! Ik heb hem. En ik ben helemaal verliefd en verslaafd :). Vanavond even snel wat uitgeprobeerd en ik vind het nu al fantastisch. Terwijl ik alleen maar een paar malletjes erdoor heen gedraaid heb. Het echte werk moet nog komen en daar gaat Petra me mee helpen. Wat ik zo fantastisch vind is het embossen; dat geeft je papier zo'n romantisch uiterlijk. En wat ik ook helemaal het einde vind is dat hij door stof en vilt gaat! De mogelijkheden zijn eindeloos. Op de foto's wat ik even heel snel heb gedaan. Later natuurlijk meer creaties.



En vergeet de roze details aan de machine niet :). Of hij voor mij gemaakt is!
Groetjes, Gepke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gepke,
    Je bent inderdaad lekker bezig geweest, maar het is ook zo leuk je met de Big Shot werken.
    Ik snap heel goed dat je verslaafd bent aan deze geweldige machine.
    En als je straks met de andere mallen gaat werken wordt het nog erger, want ik gebruik de mijne bijna iedere dag.

    Fijn weekend, liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh ik zie dat je hem hebt
    leuk hoor
    en nu maar knutselen
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen