woensdag 6 januari 2010

Hart met RoSa-Dotje knipvellen

Vandaag ben ik enorm aan het knutselen! In de decembermaand ben ik op de één of andere manier niet vooruit te branden maar zodra het januari is vlieg ik tegen de muren van de energie :).
Ik heb een houten hart beplakt met één van m'n knipvellen. Een stukje koord met parels en lint er aan en je hebt een schattige hanger. De pareltjes heb ik gemaakt met de Paarlen Pen; deze komt binnenkort op m'n site te staan. Werkt super!






Lieve groetjes, Gepke

4 opmerkingen:

  1. Nou, ik lijk wel hetzelfde te hebben! Ik weet van gekkigheid niet waar ik het eerst aan zal beginnen! Dit hartje is ook weer superschattig! Wat lijkt me dat toch leuk, om met je eigen ontworpen spulletjes te werken, misschien ook wel een beetje onwennig, maar zeker supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gepke,
    Wat is dit leuk geworden, net als het ladenkastje. Helemaal super.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Gepke,

    Wat leuk je bent ook in blogland beland.. gezellie!
    Het is echt super hoor, ik heb nu zelfs ook al een klein blogshoppie,kom maar effies snel kijken.
    www.het-zoete-leven.blogspot.com


    Je blog ziet er superschattig uit...
    Ik ben je gelijk gaan volgen.
    Dus ik zal veel bij je gaan snuffelen.

    Heel succes en veel plezier,

    Alle liefs en goeds,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi gepke
    hoorde van ellie van je blog en ben je meteen gaan volgen
    leuk hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen