dinsdag 19 januari 2010

RoSa-Dotje en Jeanet

Een geweldige combinatie! Kijk maar naar dit resultaat! Ik ben er apetrots op dat Jeanet met het RoSa-Dotje papier aan de slag wilde gaan en deze geweldige deurhanger heeft gemaakt. Ik had een mooi resultaat verwacht, gezien de schitterende creaties die Jeanet maakt, maar zo mooi! Geweldig! Jeanet, nogmaals een dikke knuffel en heel erg bedankt!






Wat ik ook zo grappig vind is dat Jeanet de kartonnen doos als basis heeft gebruikt! Ze heeft het papier er af geschuurd en de geribbelde kant met latex wit gemaakt. Meer schitterende creaties van Jeanet vind je op haar blog: http://www.myscrapideas-jeanet.blogspot.com/. De moeite waard om te volgen. Groetjes, Gepke

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je lieve woorden Gepke , graag gedaan ! En er komt binnenkort nog wat op te staan hoor ;)
    Lieve groetjessss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog Gepke, super! En de creaties van Jeanet zijn ook prachtig. Ik had ze ook al op haar blog gezien. Je mag mijn kaartje gewoon plaatsen als je wilt hoor. Je kunt hem gewoon bij mijn blog weghalen (als dat lukt). En ik wordt natuurlijk gelijk volger van je blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ik weer voor een creatie van Jeanet gevallen;)
    ik ga hem zeker voor me kleindochter maken:)

    BeantwoordenVerwijderen