vrijdag 1 januari 2010

RoSa-Dotje hobby artikelen

Het is zo ver! Eindelijk kan ik een klein stukje laten zien van iets waar ik al maanden mee bezig ben. Ik mag namelijk ontwerpen voor een hobbygroothandel: Kippers.

Als eerste zijn nu de To-Do vellen 'Pretty in Pink te koop' en bijpassende knipvellen. De Knipvellen zijn van een mooie matte kwaliteit, niet te dik maar dik genoeg om mooi te verwerken.

Het ene vel To-Do papier heeft allemaal leuke motiefjes Bijvoorbeeld voor de deurhanger van hout. Of een canvasdoek te bekleden. En schattige roze ontwerpjes voor een vogelhuisje te beplakken. Het andere To-Do vel is helemaal in patchwork. Geweldig leuk voor kindermeubeltjes te beplakken, canvasdoeken, fotoboeken en nog veel meer!


 


De knipvellen zijn van 220 gram, mat papier. Leuk om doosjes mee te maken, etiketten en natuurlijk kaarten. De knipvellen zijn heel leuk geprijsd: slechts 60 ct per stuk! Hieronder een paar voorbeelden van artikelen die ik gemaakt heb. Binnenkort natuurlijk meer voorbeelden!







Via mijn site: http://www.yourzoap.nl/ kun je alles bestellen.

1 opmerking:

  1. Ohhh... wat gaaf Gepke!!! Om zo je eigen ontwerpen weer terug te zien! Gefeliciteerd!
    En leuk je eigen blog, ik hoop dat je de tijd kunt vinden om ons zo nu en dan op een berichtje te trakteren!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen