maandag 18 januari 2010

Nog meer RoSa-Dotje creaties

Ik zei al DAT ik lekker bezig was:). Hier nog wat creaties:
Een notitieboekje voor mezelf. Met Rosa-Dotje papier, een klein stukje Tilda-stof, kantjes, bandjes, de Big Shot, natuurlijk de parelpen. Dit is de voorkant en de achterkant is totaal anders. Maar daar houd ik wel van:).



En een schattig klein doosje, gemaakt met het Rosa-Dotje Lappendeken Knipvel, wat lintjes, kantjes, de Big Shot enz. ..

 

En nog meer, maar nu moet ik pakketjes in gaan pakken! Groetjes, Gepke

7 opmerkingen:

  1. Meid wat ben je lekker bezig geweest, en wat heb je leuke dingen gemaakt.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dit is me snoezig....heerlijk fris en je ruikt bijna de lente ...ben er weg van.

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superrrrrrrr leuke dingen heb je gemaakt ! Ik ben ook bezig geweest hihihi , gaat morgen op de foto , is iets heel anders dus dat is wel leuk denk ik , nog even geduld Gepke !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen ,
    Het is idd prachtig geworden.Fijne dag,gr Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je een prachtige dingen gemaakt, het papier en afbeeldingen van Dotje is ook zo superschattig, de kaartjes die je me stuurde bij mijn laatste (deel)bestelling zijn ook zo lief!! Dank je wel nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gepke,
    Prachtige dingen heb je gemaakt! Ik stuur je straks een foto van een scrap-tasje met jouw Tilda papiertjes!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk hoor gepke
    wat kun je veel doen he met dit papier. ben benieuwd hoe je nieuwe lijn wordt
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen