zondag 10 januari 2010

Fantastisch!

Afgelopen dagen word ik overspoeld door bestellingen voor de paperstacks van Tilda. Terecht want het is fantastisch mooi papier :). Maar ik was ook verbaasd want waar kwam de overweldigende interesse in eens vandaan? Van Petra hoorde ik dat er geweldige kaarten in de Cards Only stonden. Ik heb het artikel gezien en toen begreep ik het; de kaarten zijn echt fantastisch. Natuurlijk ben ik gaan zoeken naar de maakster en ik ben helemaal overdonderd. Wat een mooie creaties maakt Jeanette! Ook nieuwsgierig? Bezoek haar blog: http://myscrapideas-jeanet.blogspot.com/. Je raakt zeker geïnspireerd! Veel plezier, groetjes, Gepke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gepke

    ook ik was helemaal verrast met je vraag aan mij ,maar ik ga er zeker iets moois van maken en laat het gauw zien op mijn blog !Heel erg bedankt alvast ! Succes verder met je ontwerpen !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gepke,
    Wat een mooie blog heb je!
    Blij je gevonden te hebben.
    Ja...dat mooie papier en die fantastische stickers, die jej oa verkoopt, zijn supergaaf!
    Ben al helemaal verslingert aan je spullen!
    Groetjes, Jen,

    BeantwoordenVerwijderen