woensdag 6 januari 2010

Kastje met To-Do RoSa-Dotje

Het klinkt misschien een beetje gek omdat ik het zelf ontworpen heb: maar ik ben helemaal weg van het To-Do papier met patchwork motief :). Ik heb er 2 ladenkastjes mee beplakt en vind ze helemaal super geworden! Toevallig zijn ze beide van Ikea. De grote staat onder m'n bureau en de kleine er bovenop.



Het papier is heel makkelijk te verwerken. Je smeert het goed in met Colla Satin en plakt het op je ondergrond. De randen schuur ik weg met fijn schuurpapier en klaar!
Leuk resultaat hé? Groetjes, Gepke

5 opmerkingen:

  1. Wauw... dit ziet er echt helemaal geweldig uit!!!!! Wat een leuk effect geeft dit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf zeg en wat een mooi papier!!!
    Jammer dat het me in de vakantie niet gelukt is, zoveel plannen met de kids nu maar eens uitgevoerd. Dit jaar kom ik zeker eens langs hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een *dot* van een kastje en zo mijn smaak...en tja smaakt naar meer en meer.
    Vind je blog een lust voor mijn oogjes....ga dan ook lekker verder kijken bij je...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both look so lovely, Gepke! Groetjes! :o)

    BeantwoordenVerwijderen