zondag 17 januari 2010

To Do op dekoron

Ik ben vandaag lekker op drift en heb dit hart gemaakt. Het zijn verschillende technieken gecombineerd. Ik heb To-Do papier op dekoron gestreken (de dekoron heeft een zelfklevende laag). Dit heb ik 2 keer gedaan, daarna heb ik er harten van geknipt en deze versierd. Alleen de voorste hoor :).

Het kant heb ik gekleurd met acrylverf. Ik heb een druppeltje in m'n handpalm gedaan en het kant in m'n handen verfrommeld zodat het gekleurd werd door de verf. Verder heb ik To-Do op dekoron gestreken en uitgesneden met de Big Shot. De 2 grote harten heb ik aan elkaar genaaid met een rijgsteek en jutetouw. Verder nog wat bloemetjes en natuurlijk de geweldige parelpen. 2 Gehaakte bloemetjes aan het touw en klaar! Het was niet veel werk. O ja, voor ik het hart helemaal dicht heb genaaid heb ik er wat lavendel in gedaan dus het ruikt ook nog lekker. Natuurlijk kun je nog veel meer verzinnen. Bijvoorbeeld de randen met een kartelschaar knippen, labels maken enz enz. Ik heb nog meer ideetjes en ga gauw verder! Veel plezier ermee, groetjes, Gepke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Gepke,
    Wat is dat een super leuk hart geworden.
    Fijne zondag, liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gepke,
    Nou dat heb je idd leuk gedaan.Ik ga eens even kijken naar de parelpen van je???
    Gr Anja fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gepke
    Je winkel wist ik al te vinden en heb net ontdekt dat je dus ook een blog hebt. Wat een mooie dingen maak je! Ik ga je volgen hoor.
    Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful heart, Gepke! Stunning!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! Ben je toch steeds meer aan het scrappen! leuk.
    X Eline

    BeantwoordenVerwijderen